The Dragon Age: Inquisition - Dragonslayer Multiplayer Expansion adds high dragon battles in a new, unique map, and introduces three new playable characters: an Avvar Skywatcher, a Virtuoso whose music is deadly, and Isabela, the Raider Queen of the Eastern Seas herself. Prepare your agents to battle the elements, and claim your place among the dragon slayers of legend!