Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Launch Starter Pack
Contains the following content: ● Potion (10) ● Gathering Charm (3) ● Lucky Charm (3) ● Mahana Dunker (10) These items will help you out on your adventure! Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content.