Dakar Desert Rally - SnowRunner Cars Pack
SnowRunner returned to Dakar Desert Rally! Get ready to extend your off-road rally experience with the SnowRunner Cars! Drive five of the most powerful Cars from SnowRunner and overcome extreme open-world environments, either in Free-Roam mode or in Rally Raid competition: Check the iconic cars from SnowRunner capable of overcoming any danger: SnowRunner Cars: – TUZ 166 – DON 71 – KHAN 39 – KHAN 317 – KHAN L04F SnowRunner Rally Events Sport Game Mode (6xStages) – SnowRunner Challenge (6x Stages Professional Game Mode(3xStages) – SnowRunner Challenge (3x Stages)