Holdfast: Nations At War - Napoleon's Rise
Explore Napoleon’s rise to power through this cosmetic content dedicated to the Emperor himself Napoleon. Lead the armies of France to victory as either First Consul Napoleon or Emperor Napoleon with the 2 new character heads and iconic uniform of the great tactician. Napoleon’s horse Marengo is also available as a horse skin for cavalry players. Those who prefer a more commanding role can make full use of the 3 new Napoleon-themed gestures available for the Officer class representing some of his most iconic stances. Rise up in the streets of France with the new French Republican Infantry uniform available for the Line Infantry class, charge forth into the fray as the Imperial Guard Chasseur-a-Cheval or skirmish the enemy as Light Infantry dressed in the dashing uniforms of the Guides a Pied de Bonaparte. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. DLC Unique Unlocks ● Unlock Napoleon's very own uniform for the Infantry Officer class. ● Unlock Napoleon's very own horse, Marengo. ● Unlock the French Empire's French Republican Infantry uniform for the Line Infantry class. ● Unlock the French Empire's Guides a Pied de Bonaparte uniform for the Light Infantry class. ● Unlock the French Empire's Guard Chasseur-a-Cheval uniform for the Hussar class. ● Unlock the First Consul Napoleon head. ● Unlock the Emperor Napoleon head. ● Unlock the Authority Stance gesture animation. ● Unlock the Gentleman's Stroll gesture animation. ● Unlock the Lead Charge gesture animation. ● Unlock the Napoleon's Loyalist medal to display on your playercard. ● Unlock the Pharaohs & Kings banner for your playercard. ● Unlock the Le Tondu portrait for your playercard. ● Unlock The Emperor title for your playercard.