Get ready to take your shooting skills to new levels and become an accomplished hunter with the Hunters' Choice: Bolt-Action Rifle Pack. This is the first pack to be made in collaboration with our incredible and supportive community. Selected by theHunter community, each of the three bolt-action rifles brings its own nuanced characteristics, offering owners the opportunity to engage a variety of small and large game with impressive accuracy. Each rifle is compatible with a variety of scopes. Vallgarda .375 Your ultimate companion while hunting large and dangerous game. With the Vallgarda .375 bolt-action rifle's accuracy and power, it's an ideal weapon to bring with you to your hunts. Johansson .450 Designed for hunting medium to large game, the rugged construction and smooth operation of Johansson .450 enables it to deliver a consistent and reliable performance while offering the perfect balance between modern innovation and traditional styling. Fors Elite .300 Take on the biggest game with the Fors Elite .300. This bolt-action rifle thrives in fast-paced scenarios. Make sure to take full advantage of its rapid reloading mechanism and superior hipshot capability. Its large magazine size means extended shooting sessions are a must.