A set of accessories that can be worn by the main characters. Features the following items: - Yuri/Miu/Ren Exclusive Costume: Camera Obscura Hat - Yuri/Miu Exclusive Costume: Witch's Hat Note: - These accessories are identical to the ones previously released. - This content will only be available for purchase by April 22nd, 2026. You will still be able to enjoy the content you have purchased. - This content may become available for free or for purchase separately at a later date.