Songs of Conquest - Roots
Songs of Conquest's second new faction has spread from deep within the Wyldwoods of the Bleak East. The Roots are an ancient sentient colony of flora, fungus, and the repurposed bones of the fallen. Grow your might, and spread your roots in five new thematic Conquest maps as you bring your dead enemies back to life to fuel the ever-expanding Wyldwoods. Owning the DLC does not exclude you from playing against others online, even if they don’t own the DLC, or vice versa.