Dustwind: Resistance - Tunnels of Death
Campaign “Tunnels of Death” for Dustwind: Resistance Your squad is trapped in a gang-ridden neighbourhood, and the only escape route leads through the abandoned underground tunnels. But in their suffocating darkness, something far worse lurks. Distorted by time and decay, death has taken on new, horrific forms and hunts you through every passageway. Will you find your way out, or will this sadistic labyrinth grind you to dust? This DLC is set 20 years before the events of the main campaign and puts you in the role of Jake’s father, Harlan, alongside Bob McCoy, Sgt. Perkins and Governor Rodriguez in their prime. Lead your men through hell and make it back. Survive relentless swarms of mutants. Discover grim records from the final days of the collapse. And don’t believe for a second that you’re safe once you reach the surface.