Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass
Gain access to the two upcoming major expansions for Warhammer 40,000: Rogue Trader and save with the bundle price! 1. Void Shadows The first major story expansion is all about the Rogue Trader's voidship, the life of its crew, and the threats lurking in its holds. Dive into a new epic story integrated into the main narrative, battle new enemies, and recruit a new companion — a death cult assassin. Explore new decks of your voidship, unlock new upgrade options, and master the mechanics of void combat. Meet new members of your crew on the bridge, such as the Astropath, the chirurgeon, and others. The events of this story will be reflected in the game's epilogue. This expansion offers 15 hours of gameplay. 2. Lex Imperialis The second major story expansion sees the Lord Captain join forces with a new companion — a member of the Adeptus Arbites. As the past of House von Valancius begins to present itself in a new light, the Rogue Trader faces difficult decisions that may affect the future of the entire Koronus Expanse. Over the course of this story, you will get a chance to learn more about the collection of the Imperial Tithe, otherwise known as the Grand Harvesting. Interfere with this fundamental process of the Imperium at your own peril. Discover new areas, game mechanics, and archetypes — and of course, encounter new horrors of the Immaterium. This expansion likewise offers 15 hours of gameplay.