Suzerain: Kingdom of Rizia
Embrace the crown as King Romus Toras, and lead the Golden Kingdom to a new era. Reclaim lost territories through diplomacy or force. Engage with noble houses and oversee the resources of Rizia. How will you reign? Features: New Kingdom, New King: Assume the role of King Romus, the newly crowned leader of the Kingdom of Rizia. Explore South Merkopa, an expansion of the Suzerain Universe. Geopolitical Challenges & New Resources: Start dialogues with new national leaders. Will you forge new alliances or make new enemies? Oversee the management of new invaluable resources such as energy and authority. A Game of Houses: Engage in discussions on religion, family, and romance. Dive into the intricate dynamics of a royal family and houses where relationships intertwine, merging the realms of love, duty, and politics. Build Your Nation: Sign dozens of Royal Decrees on topics such as order, economy, and welfare to develop and improve Rizia. Will you be the guardian of peace or the catalyst for conflict? War Mechanic & Military Build-up: Experience the strategic and tactical military challenges in a turn-based experience. Build up the Rizian Armed Forces and train units to intimidate neighbors. Rich Character Interactions: Encounter a diverse cast of 20+ characters each with unique backgrounds and motivations.