MXGP 2019 - Ultimate Fury Pack
Buy the Ultimate Fury Pack and change the look of your rider and your bike with two animated customization sets. Show off your style during the race by wearing two different rider sets consisting of helmet, mask, suit and boots and two animated bike liveries with a frost and lightning effect.