Pathfinder: Wrath of the Righteous - Visitors from Morta
A window into another world has opened among the wastelands of the Worldwound. This free DLC will take you on an adventure with the heroes of the Children of Morta action RPG, the fearless Lucy and John Bergson. You will also gain two new character archetypes, a brand new magic item, and a new haircut — Lucy's braids!