Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars
NOTE: Owners of the Age of Mythology: Retold Premium Edition will receive this product as part of the edition's package. Unleash the power of Chinese mythology in Age of Mythology: Retold’s first expansion, Immortal Pillars. Discover a new pantheon of gods, legendary myth units, and awe-inspiring god powers in an epic campaign inspired by ancient legends. Summon the fierce goddess Nüwa, command Chiyou, the bull-headed god of war, and call upon Nüba, the relentless bringer of drought. Control the skies with Yinglong, the mighty flying rain dragon, and experience so much more. Don’t miss your chance to be among the first to conquer these myths. Wishlist now and stay informed on every update! If you’re looking for the best value and want to have the most expansive experience in Age of Mythology: Retold, unlock incredible value with the Age of Mythology: Retold Premium Edition! As a proud owner, you’ll automatically receive this exciting expansion as part of your exclusive package—no extra cost, no extra steps. It's all yours, included in the Age of Mythology: Retold Premium Edition of the game that keeps on giving!