Holdfast: Collectors Edition Upgrade
The Collectors Edition packages the game and all of its DLCs. Be the proud owner of every unique DLC unlock in Holdfast! This bundle is for those who wish to go the extra mile and support Anvil Game Studios. It is the community that has brought Holdfast to where it is today and for that, you have our sincere thanks and everlasting gratitude. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. What You'll Get ● Loyalist Edition & OST: A special medal displaying your loyalty to the cause, unique shouts, cosmetics for cavalrymen and access to unique melee weaponry. Featuring iconic songs spanning from the Napoleonic Wars to WW1 the OST brings forth 20 tracks and a music player available in-game so that you’ll never be without the choirs of war. ● Napoleonic Pack: Unlock 28 unique uniforms to distinguish yourself in the field of battle! Play with Napoleon's own Old Guard, the hardy 92nd Gordon Highlanders and many more. You'll also be the proud owner of your very own Scottish Claymore and decorated blackpowder firearms to stand out from the rank and file. ● Great War Pack: Unlock 6 striking uniforms and fight with the bravest of the brave from the Ottoman Forces' 57'nci Piyade Alayı, the American Forces' 103rd Infantry Regiment and the Australian Forces' 6th Victoria Battalion to make your stand at the battle of Gallipoli. Sport unique cheers, shouts and insults, unlock the iconic M1903 Springfield Rifle and more. ● Playercard Cosmetics: Unlock 11 unique portraits, 7 banners and 11 titles to customise your playercard. Unique cosmetics featuring, Winston the team's beloved mascot will be available to use in the barracks as a thank-you from everyone at Anvil Game Studios for owning all existing Holdfast DLCs.