Garfield Kart 2 - All You Can Drift - Pack Lazy-nya
Add a dash of deliciousness to your races with the Lazy-nya Pack! Put on your chef’s hat and show who’s the real master of the kitchen on the track. Race your car in the special “Lasagna” color, worthy of Garfield’s favorite dish. Make the track roar and show off your style… with a generous helping of cheese.