Sherlock Holmes Chapter One Season Pass
Keep your investigation going with the Season Pass, featuring new quests: 'Saints and Sinners' DLC (available on release day) 'Beyond A Joke' DLC 'Mycroft's Pride' DLC 'M for Mystery' DLC (coming later)