Moving Out 2 - F.A.R.Tastic Four DLC
Moving Out 2 is the wacky sequel to the world-famous physics-based moving simulator. Working as a solo F.A.R.T, or with up to three friends, slip into your Smooth Moves uniform and help the residents of Packmore, and beyond, to pack up and ship out! The F.A.R.Tastic 4 pack add's 4 keen new movers into the Smooth Moves roster, allowing you to flex those moving muscles with Chum, Bastian, Hootacris and Cera Topps across the all new Packmore and beyond.