Sifu Deluxe Cosmetic Pack
The Deluxe Cosmetic Pack includes: - Sharp deluxe outfits to fight your enemies with style. Complete the required challenges in order to unlock them in-game. - The Photo Mode Cinematic Pack giving you access to exclusive new filters & character poses. *This upgrade bundle requires already owning the Sifu Standard Edition and does not contain the base game.