Fallen Knight: Rebellion & Rise Of The Fallen
Lancelot returns in our third DLC! Take on the role of Lancelot, the Knight of Round, after being rescued by his friend Galahad. Imprisoned for five years, Lancelot is tasked with a mission to defeat the world's greatest threat - Cathedral. Take back the Holy Power from hostile enemies, save humanity, and get revenge for your friend. The 'true ending' of the Fallen Knight series will end in this chapter.