Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit, Ryza Hat
A costume for Yuri to dress up as Ryza, the protagonist of the “Atelier Ryza” series. Includes the following items: - Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit - Yuri Exclusive Costume: Ryza Hat - These items are identical to the one previously released.