Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack
Buy the Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack now and show your loyalty to your favorite bike manufacturer! It includes 2 backgrounds for the game menu, dedicated to each one of the bike manufacturer present in the game: Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha. The manufacturer logo will be also shown next to the player's name.