2XKO Starter Edition Standard
Kickstart your game with 4 Champion Tokens that unlock any champ of your choice, 2000 KO Points, and an exclusive player card. Available until December 31, 2026, and may be resold after the sales period. If you've already purchased a Starter Edition, please be careful to not re-purchase the same or another Starter Edition here. Upgrades to Starter Editions can be purchased within 2XKO's in-game store.