Foot Clinic: Smelly feet DLC
With this DLC you'll unlock: - Perfume premium tool - Tweezers Pro skin - Pedicure Pliers Pro skin - Toenail Clippers Pro skin - 2000 coins to upgrade your clinic faster Let your feet smell like heaven!