Watch Dogs: Legion - Resistance Edition Pack
Unlock new content for your journey in London with the Resistance Edition: The Resistant Pack: unlock Lynx, a new hacker character with an animal-inspired mask and outfit, and receive one week of VIP status to help you earn in-game currency faster.