Disney Universe Daisy Duck & Absolem Costumes
Suit up as classic and delightful Daisy Duck costume. Includes costume specific upgradable tool. Suit up as wise caterpillar Absolem, from Tim Burton's Alice in Wonderland. Includes costume specific upgradable tool.