The Blackout Club Founder's Pack
For the kids who really want to support the club, this package has: The Founder's Club Leather Jacket, for the Rebel in you! The Founder's Club Letter Jacket, for your preppy side! The "Founder's Dab" Gesture, the only dab in the game. A Unique Poster for the hideout. The price is set high for the sake of pure support, and as a thank you you receive some unique customizations. We don't recommend buying it unless you really want to support The Blackout Club and Question. There is NO GAMEPLAY benefit for purchasing this DLC! Thanks for playing!