The Smurfs Mission Vileaf Preorder Bonuses
Play with Smurfette, Hefty Smurf, Brainy Smurf and Chef Smurf wearing terrifying ""Vilesmurfs"" costumes! Enjoy the infected costumes throughout the whole game!