Rune Factory: Guardians of Azuma - Sakuna DLC
Invite Princess Sakuna and Tama from Sakuna: Of Rice of Ruin to the lands of Azuma with this free DLC! Princess Sakuna and Tama from Sakuna: Of Rice and Ruin make their way to Rune Factory: Guardians of Azuma. Sakuna can help you farm rice or join you in battle on your adventures. *Build Sakuna's Farmhouse in the development area of Autumn Village to have Sakuna and Tama move into town. *The quest to obtain Sakuna's Farmhouse will become available from request boards after completing a certain portion of the story.