Jotunnslayer: Hordes of Hel - Conan
Play as the unconquerable barbarian, Conan, and crush your enemies. He enters the battlefield equipped with a sturdy sword and shield in his arsenal, along with unique traits which allow him to block attacks, deal increased critical damage and utilize a Ram ability to charge forward and violently knock back anyone in his path. Master three distinct fighting styles. Crush foes with a heavy sword. Brawl up close with a shield. Or strike fast with dual blades.