Ruka/Misaki/Choshiro-Exclusive Accessory (Spirit Stone Flashlight Hat & Fox Mask)
Set of 4 Ruka/Misaki/Choshiro Accessories This set includes accessories that can be worn by the characters. It features the following items: -Ruka/Misaki/Choshiro-Exclusive Accessory "Spirit Stone Flashlight Hat" -Ruka Exclusive Accessory "Fox Mask (White & Red)" -Misaki Exclusive Accessory "Fox Mask (Black & Red)" -Choshiro Exclusive Accessory "Fox Mask (Black & Blue)" Note: - These accessories are identical to the ones previously released. - This content will only be available for purchase by April 22nd, 2026. You will still be able to enjoy the content you have purchased. - This content may become available for free or for purchase separately at a later date.