Fight For America: Iron Patriot DLC
Crush your enemies from inside the mighty Iron Patriot mech! Rain firepower upon invaders and turn the tide with enhanced strength, speed, and durability. Once deployed, nothing can stand in your way. Boost your campaign with 1000 coins to upgrade your weapons, turrets, and base - or repair the front lines when the fight gets tough. With this DLC, you'll unlock: - Iron Patriot Mech (x1.5 movement speed, x1.5 max health, x1.5 base damage) - 1000 Coins Rule the battlefield with unstoppable steel and fire!