Maze: Path of Light - Wild Constellations
With this DLC, you'll unlock 5 new constellations: - Otter Constellation: 6 mazes - Beatle Constellation: 8 mazes - Frog Constellation: 6 mazes - Meadow Flower Constellation: 7 mazes - Ram Constellation: 9 mazes Lose yourself in the ultimate maze adventure.