DRIFTCE Toyota Chaser JZX100 DLC
Enlarge your Toyota collection by adding the amazing Toyota Chaser JZX100 to your drift cars set. The mythic Toyota Chaser JZX100 is available as DLC in DRIFTCE - get into it and burn rubber! The Toyota Chaser JZX100 was produced from 1996 to 2001. It is a midsize car powered by a great 1JZ engine with a single turbocharger and rear-wheel drive. Bring your brand-new Toyota to the garage, tune it to increase its performance, and choose your best liveries to make it shine on the track! Be the drift master, defy physics, rule the circuit!