Dustwind: Resistance - Canyon Cross
Defeating the Warlord was not enough. A ruthless raider general threatens your allies’ settlement, Canyon Cross. Lead Jake and his crew into battle once more and remind the invaders why it's a terrible idea to mess with you. Push your character's skills even further. Ride into action guns-blazing in your trusty Scraptrack. Discover new elite weapons. Reawaken the ancient defense system and rain fire from above.