Garfield Kart 2 - All You Can Drift - Garfing Cosmeowtics
Get ready to make a splash on the track with Garfing Cosmeowtics! Customize your style with 3 new hats and a rainbow of 8 colors for your vehicle. Show your rivals that fashion and speed go hand in hand… even for a lazy cat. Race in style and let Garfield shine like never before!