Life is Strange Remastered Collection 'Zombie Crypt' Outfit
‘Zombie Crypt’ Outfit is only available for use in Life is Strange: Before the Storm Remastered. The Life is Strange Remastered Collection includes ‘Life is Strange Remastered’ and ‘Life is Strange: Before the Storm Remastered’. Return to Arcadia Bay and experience two award-winning Life is Strange games like never before! Remastered visuals and animation breathe new life into the great cast of characters and gripping stories.