TEKKEN 8 - Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
The Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE includes the following content: - Clive Rosfield playable character - PHOENIX GATE battle stage CHARACTER FINAL FANTASY series protagonist Clive Rosfield—first prince of the Grand Duchy of Rosaria—joins the tournament! Experience thrilling swordplay and precision coordinated attacks with Clive's loyal hound, Torgal. Wield powerful and dynamic Eikonic abilities and temporarily transform into the mighty Ifrit. Use your power as the Dominant of Fire to emerge victorious. The following parts of Clive Rosfield are not customizable: Eyes, Eye Makeup, Face Paint, Tan, Head, Full Face, Unique Hair and Mouth/Facial Hair can be customized only with items for Clive. STAGE A towering stone citadel built atop ancient ruins, PHOENIX GATE is the site of tragic events that greatly alter Clive's destiny. The trajectory of his journey to face his past is recreated through the destruction of the stage by Eikons and various special effects. Take a step into the world of FINAL FANTASY with this thrilling content. The following songs will be available in JUKEBOX: - Away / FINAL FANTASY series - Find the Flame / FINAL FANTASY series *Individual DLCs are also available in the Deluxe Edition, Ultimate Edition, and Deluxe Edition Upgrade Pack, and can be purchased as standalone product. Be careful of duplicate purchases.