SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET - Dissonance of the Nexus
Find out what encounters and battles await you in the harsh, bitter cold of the snowy plains of GGO in this giant expansion, Dissonance of the Nexus! - Features an all-new story that takes place after the main game. - In response to popular demand, Yuna, Eiji, Sachi, and Seven join the fight as new characters! - A new snow area has been added as the backdrop for the story. - A new party function has been added to offline Hero Quests. - Rocket launchers can now be dual-wielded for double the destruction! Immerse yourself in the world of FATAL BULLET and discover even more new features, weapons, and skills!