Project CARS - Racing Icons Car Pack
Expand your Prototype and GT rosters with two uncompromising and beautiful machines from the prestigious heritage of Bentley – the Speed 8 and Continental GT3 - and three further racing icons: the Le Mans-winning BMW V12 LMR and McLaren F1 GTR, and the Mercedes-Benz CLK LM. All have prestigious history in the world of motorsports, can be played in any game mode, and naturally integrate, compliment, and enhance your Project CARS career journey.