Project CARS - Free Car 7
Weighing just 935 kilograms, the RXC is able to reach a top-end speed of 298 kilometers per hour, sprinting from 0 to 100 kph in just 2.6 seconds. While the two Radical sports cars already available in Project CARS have been designed for on-track competition, the RXC Turbo is fully road legal, making it a potent weapon against many of the high-performance sports cars in Project CARS’ roster. Despite being something you can drive on the road, the car is equipped with all the bells and whistles Radical’s vast racing experience offers, including a full roll cage with front and rear crashboxes, an Intrax Racing Suspension inboard pushrod suspension system, and a sophisticated full electronic data logging system.