Project CARS - Free Car 1 (Lykan Hypersport)
The Lykan Hypersport is one of the most exclusive and expensive cars ever to be made with additional options such as embeddable diamonds, emeralds, and sapphires being available. It is also the first supercar to be produced in the Middle East and is the star of a breathtaking set-piece in the recent Furious 7 film. Capable of reaching 62mph in just 2.8 seconds, the Lykan Hypersport from W Motors has both impressive power producing 740 bhp with a top speed of 245mph whilst also showcasing breathtaking styling and futuristic technology such as a holographic mid-air dashboard. *Project CARS is not endorsed by or affiliated with Furious 7 or its producers.