ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Join the Marines' young hero, Koby, as he endures a journey of intensive special training! *This product includes the Soul Map 2, which allows new skills to be acquired and existing stats and skills to be increased beyond current limits.