FS22 - ERO Grapeliner Series 7000 (PC)
Prepare for grape harvesting season! With the ERO Grapeliner Series 7000, a new high-performance grape harvester becomes available at virtual dealerships near your farm. Authentically digitized for Farming Simulator 22, the machine from ERO, a leading manufacturer of vineyard machinery in Germany, harvests the delicious fruit with extreme care and efficiency. Perfect for your juicy business on lush hillsides striped with vines.