Darksiders Genesis Preorder Skin
Ride Rampage and Despair for the first time in Darksiders Genesis. Strife and War can mount their siblings' apocalyptic warhorses. Fury and Death gladly lent their steeds to support their 2 brethren in their endeavour to "restore the balance" (read: kick some filthy Demon's butt).