Make your city look festive for any occasion and season with the Seasonal Decorations Pack including 24 new ornaments themed after the four seasons: - Six spring-themed ornaments to celebrate the season of flowers and love. - Six summer-themed ornaments to invite your residents to a traditional wine festival. - Six fall-themed ornaments letting you ring in the spooky season with pumpkins and a bonfire. - Six winter-themed ornaments allowing your residents to engage in traditional activities like ice-skating.