Increase your cities’ visual diversity by changing the looks of your marketplaces and churches with stunning new skin variations! Delight your citizens with new fountains and statues, and use gorgeous palm trees, vibrant trees, and cacti to make your cities greener. Build the culinary festival of your dreams with a variety of new stalls. Take advantage of three new systems to embellish your cities further including a wall system, tropical flower beds, and festival streetlights.