DRAGON BALL Z: KAKAROT Ultimate Edition
The Ultimate Edition includes: ・The game ・A Cooking Item that gives your character permanent Ki-ATK, Ki-DEF and HP Stat boosts ・Season Pass (2 original episodes and a new story) ・DRAGON BALL Z: KAKAROT - MUSIC COMPILATION PACK (11 additional songs from the anime, available Spring 2020) ・The Tao Pai Pai Pillar (available Spring 2020) Relive the story of Goku and other Z Fighters in DRAGON BALL Z: KAKAROT! Beyond the epic battles, experience life in the DRAGON BALL Z world as you fight, fish, eat, and train with Goku, Gohan, Vegeta and others. Explore the new areas and adventures as you advance through the story and form powerful bonds with other heroes from the DRAGON BALL Z universe.