Wargaming.netAction & adventure
Texas is the last surviving World War I-era dreadnought, and she appears in World of Warships: Legends as a Tier IV battleship! Get this naval legend along with a bunch of loot in the Living History bundle. This bundle contains: - U.S. Tier IV battleship Texas - 7 days of Premium Account - 10x Promotion Orders - 30x Rare Boosters of each type If you already have Texas in your Port, you'll receive the following compensation: 1,875,000 credits Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.