Persona 3 Reload Digital Premium Edition
Pre-order now to receive exclusive access to the Persona 4 Golden BGM Set, featuring: - Reach Out to the Truth - Time To Make History - I'll Face Myself -Battle- - A New World Fool - The Fog - Results *This exclusive pre-order bonus is only available until the game release date. *Content is subject to change without prior announcement Dive into the Dark Hour and awaken the depths of your heart. Persona 3 Reload Digital Premium Edition includes: - Base Game - Digital Artbook: Filled with 64 pages of character art, concept art, backgrounds and other illustrations from the game! - Digital Soundtrack: Listen to newly arranged tracks from the original Persona 3 plus all new tracks from Persona 3 Reload, presented by the Atlus sound team for a total of 60 new songs. - Persona 3 Reload DLC Pack: Includes all purchasable additional content for the game. (P5R Phantom Thieves Costume Set, P5R Shujin Academy Costume Set, P5R Persona Set 1, P5R Persona Set 2, P5R BGM Set, P4G Yasogami High Costume Set, P4G Persona Set) Step into the shoes of a transfer student thrust into an unexpected fate when entering the hour "hidden" between one day and the next. Awaken an incredible power and chase the mysteries of the Dark Hour, fight for your friends, and leave a mark on their memories forever. Persona 3 Reload is a captivating reimagining of the genre-defining RPG, reborn for the modern era. Key Features: - Experience the pivotal game of the Persona series faithfully remade with cutting-edge graphics, modernized quality-of-life features, and signature stylish UI. -Fully immerse yourself in an emotional, gripping journey with new scenes, character interactions, and additional voiceover. - Choose how to meaningfully spend each day through various activities from exploring the Port Island to forging genuine bonds with beloved characters. - Build and command your optimal team to take down otherworldly Shadows and climb closer to the truth.