NASCAR Heat 5 - Ultimate Pass
The NASCAR Heat 5 - Ultimate Pass supplies you with all of our DLC packs from 2020 (July, August, September, October, Jimmie Johnson Pack, Playoff Pack, and December Pack) that feature new paint schemes, challenges, and more! You will also receive the Tony Stewart content that includes Tony as an option for the in-game spotter, an exclusive Career contract offer from Stewart-Haas Racing, and classic Tony Stewart paint schemes!